Wednesday, October 20, 2010

AHLI MAJLIS P.PINANG BUAT HOMEWORK DI BILIK HOTEL

YB Tuan Kalipah, adakah Ahli-ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang membuat homework tambahan di bilik hotel semasa lawatan kerja di Singapura?

 
"Ehh...mana ada..Amar Mungkar Nahi Maaruf, ini Semua FITNAH Umno, pssst..Sabu,..Malik lu tolong tambah sat..wa mau pi meeting" - kalipah PAS-DAP-PKR Pulau Pinang

Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dikatakan membawa pelacur balik ke bilik hotel semasa mengikuti rombongan kerja ke Singapura baru-baru ini. Syabas diucapkan kepada Ketua Pemuda pusat PCM ( Parti Cinta Malaysia ) di atas pendedahan tersebut. Lebih syabas lagi kepada ahli-ahli majlis MPPP orang-orang kuat dari parti-parti Pakatan kerana membawa pelacur balik ke bilik untuk tujuan tugasan kerja masing-masing bagi pihak kerajaan negeri demi untuk kesejahteraan rakyat Pulau Pinang dengan Cekap, begitu Akauntabel dan amat Telus. Ternyata ahli-ahli Majlis dari Pakatan ini begitu tekun membuat homework masing-masing. Persoalan seterusnya; upah buat kerja lebih masa (homework) tu dibiayai oleh kerajaan negeri P.Pinang jugak ke? Hidup Kalipahhh!!! Semoga ustaz-ustaz Pas terus mendokan kalipah umar mereka di mimbar-mimbar Jumaat di negeri P.Pinang.

No comments:

Post a Comment